Monday, October 20, 2008

Elamine

Elamis tingimuste üle väga nuriseda ei saa. Kui võtta seda, et asun koolist 2 ja poole minuti kaugusel, siis õppimiseks midagi paremat tahta ei saagi. Kõik on käe-jala juures. Kui vaja saab kiiresti koju, et näiteks süüa, võis siis trussasid vahetama, sest kohekohe tuleb ju Naked class :D.
kka juhtub, et ei tea mis tunnid päeva teises pooles on.


Tuba, kus ma elan ei ole tõesti väga suur aga samas on ta armas. Natukene nagu Penthouse :D. Vahel see käib muidugi täiega pinda, et miks see lagi koguaeg vastu pead põrkab. Samas mulle meeldib see, et ei ole ainult neli seina ja lagi, vaid on midagi teist moodi. Nii et ise olen rahul ja kui ma arvestan, et kui vähe ma tegelikult (minu jaoks muidugi suur summa, aga kohalikul turul on parema hinna ja asukohaga pea võimatu leida) selle eest maksan siis ei saa kohe üldse nuriseda. Olen kuulnud jutte, kus mõned minu klassikaaslased maksavad üle 100 naela rohkem kui mina ja käivad mingi mega kaugelt.

Parimat,
Martin

No comments:

Hej!

Kõige võimsam ravim maailmas on inimene ise !