Tuesday, March 17, 2009

Võistlus nr. 3. TT 13,5mile = 20km


Pühapäeval (15.03) tegin oma kolmanda eraldistardi võistluse sellel hooajal. Mega ilusa ilmaga kahjuks väga super sõitu teha ei suutnud. Peamine põhjus, miks ise väga rahule ei jää, sest sellist lendamise tunnet ei tekkinud, ka rütmi polnud. Minu jaoks oli see rada liiga künklik. Päris mitmel tõusul tuli asendist välja tulla ja püstipeal sõita. Seda aga minu keha kohe üldse ei talu. Seega rasked rajad kahjuks minu jaoks pole. Lööb jala täis ja kiirus kaob. Kokkuvõtes olin 5-s ajaga 33:04 ehk siis umbes minut aeglasem kui soovinuks. Keksmiseks kiiruseks teeb see 38km/h. Tulen küll liidritele koguaeg lähemale aga kas aeg enne otsa ei saa...eks paistab, praegu veel väga ei muretse. Sest tean, et minu põhisõidud on väga kiirete mitte raskete radade peal, ja kui selleks ajaks oma aju ümber tuunida jõuan, siis võin päris kiire olla. Jalg on juba praegu päris palju lubav aga pea ei lase endiselt endale veel haiget teha...aga küll hakkab :D


Parimat
MArtyn

No comments:

Hej!

Kõige võimsam ravim maailmas on inimene ise !