Sunday, May 17, 2009

Võistlushooaja kokkuvõte


Mõneti pikk paus on sissejäänud aga vahepeal on vägagi huvitavad ajad olnud. Lühidalt tehes, oma hooaja eesmärgid nagu peaaegu täitsin...jah. PEAAEGU see on kõige nõmedam asi üldse mis juhtuda saab...Hooaega alustades lähtusin kahest kriteeriumist: 1) aeg 2) koht. Ajalised eesmärgid mõlemad täitsin ja päris korralikult. Kuigi kohati hooaja jooksul tundus, et äkki on liiga suure tükikallale mindud, aga ei sain kenasti hakkama. Koha poolest aga rahule jääda ei saa. Kindel soov oli BUCS esi kaheksasse sõita aga konkurents oli oodatust palju tihedam, ehk siis tuli rahulduda 10mile 12 ja 25mile 13 kohaga. Ajaliselt tulemused vastavalt: 21:36 ja 57:27. Mõlema võistluse kohta võin öelda, et ma olin kindlasti heas vormis, aga mitte teravaimas. Lihtsalt aega jäi väheks. Seda enam tekitab küsimusi, milleks ma tegelikult võimeline olen? Hooajale tagasi vaadates võib öelda, et see oli kindlasti huvitav ja raske aga mitte ideaalne hooaeg. Sisuliselt 7 kuuga suutsin end ülestöötada põhimõtteliselt nullist! See oli minu jaoks väga huvitav protsess ja ma nägin jälle kui väga mulle treenida meeldib ja kui palju ma tegelikult sporti armastan...Siit oleks loogiline järeldada, et järgmiseks hooajaks siis veel suuremad tükid ja kõrgemad kohad...Aga oleks see vaid nii lihtne! Ei ole, üldse kohe mitte. Nüüd kui olen üle nädala ratta sellejast eemal olnud üritangi endas selgusele jõuda mis edasi teha. Süda sees tahaks hirmsalt midagi võita ja sõita kiiremini kui ma seda kunagi varem olen teinud...aga pea vasardab kui rauda, Ei ära astu järgmist sammu....Eks paistab mis saab, igaljuhul praegu tunnen, et võimalused on 50-50...

Ilusat suve algust,
MArtyn

No comments:

Hej!

Kõige võimsam ravim maailmas on inimene ise !