Sunday, April 8, 2012

13 päeva enne

Et asjadest paremat ülevaadet saada, tuleb ajas tagasi minna. Nii heas füüsilises seisus, kui ma jaanuaris-veebruaris olin, pole ma ammu olnud. Toonane hea vorm oli suuresti Fuerteventural tehtud töö tulemus ning aprilli ma seda kahjuks edasi kanda ei ole suutnud. Peamine millest praegu puudust tunnen on enesekindlus, et ükskõik kui kõvasti ma vajutan ma kestan... Fuertel oli kohati "surematu" tunne, isegi kui jalad hakkasid karjuma, siis ülemine korrus lihtsalt vilistas sellele. Mitmete asjade kokkulangemisel seda tunnet mul täna ei ole ja väga ei sisenda enesekindlust ka teadmine, et ma ei ole viimase 6nd jooksul ühtegi treeningut 100% täita suutnud. Eriti keerulised on olnud viimased 2nd kui eksamite lõppedes sai treeningutele keskenduda aga numbrid lihtsalt kukuvad ja kukuvad. Sellel on kaks paratamatud põhjust:
1. eksamite periood oli väga pingeline ning treeningkoormus langes olematuks (siin mängis suurt rolli ka seni diagnoosimata astma, mis kevade saabumisega tugevasti välja lõi. Nüüdseks olen saanud rohud ja see probleem tundub lahendatud. Kahju ainult, et selleks läks 6 aastat ja mitu tähtsat võistlust...).
2. Alles nädal aega tagasi istusin oma TT masina peale, viskasin uue passatka peale ja hakkasin lõike sõitma... Nagu arvata võib, siis midagi head sellest ei tulnud. Keha ja eelkõige jalad on siiani shokis ning vähegi kiiremini sõites hakkab laktaati jubedalt pritsima. Olen üritanud kuulata keha ja vaadanud numbreid, ning sellest tulenevalt kavas teinud üksjagu muutusi, sest lihtsalt pole võimeline oma superplaani täitma :). Järgmise nädala üritan ikkagi nende puujalgadega veel mõned kiiremad lõigud sõita ja siis jääb 6 päeva, et välja puhata. Ega siin muud pole praegu kui ikka uskuda ja loota, et seis läheb paremaks... kehvemaks ju ikka minna ei saa! :)

Kui numbritest rääkida, siis ühes postituses sai mainitud, et eesmärk oleks üliõpilaste meistrikatel hoida 360w, siis tänaseks on see vaid udupeen unistus. Hetkel suudan 3 minutiste lõikude keskmiseks hoida ~380w, minutilistel lõikudel ~450w ja 10' ~350w. Kui nüüd jalad natukenegi paremaks lähevad, siis 350w võikski reaalne olla.

Kui positiivsetest asjadest rääkida, siis minu dieet toimib kenasti. Olen 82kg pealt saanud ennast 78,3kg juurde ja selle üle on väga hea meel.

Kirjutamisteni,
MArtyn

No comments:

Hej!

Kõige võimsam ravim maailmas on inimene ise !