Friday, June 1, 2012

Kermesse

Sai kiirteel edasi-tagasi sõitmisest villand ning kuna juba mõnda aega oli tahtmine grupisõitu proovida, siis saigi vokk kohaliku kermesse starti veeretetud. Võistluse fomaadist niipalju, et kokku läks rajale 4 gruppi. Kõige tugevamamat gruppi nimetatakse Scratch ning see lastakse rajale esimesena ning siis ülejäänud grupid. Scratch grupi eesmärk on eesolevad gupid ringiga kinni püüda. Mina regasin ennast ikka kõige tugevamasse seltskonda, sest mõtlesin, et isegi kui nad mind maha raputavad, siis sealt on vast kõige parem õppida. Sõit toimus 4km pikkusel kolme vasakpöördega ringil. Algus oli minu jaoks suht keeruline, sest kohe keerati temps peale ja mul ei olnud ikka õrna aimu ka mis toimub ja kuidas sõitma peab. Kuna ma soojendust teha ei jõdnud siis esimesed paar ringi olid minu jaoks päris rasked ja tundus, et mind jäetakse varsti maha. Kui end soojaks sõitsin, siis sain aru, et jalg on päris terav ja otsustasin, et äraminekut ei ürita ja kaasa ka ei lähe. Tahtsin näha, kas suudan ja oskan finishis sprintida. Umbes poole sõidu peal oli mul valida, kas sõita minu eesolija tagarattase (sest ta vajus mulle peale) või minna natukene vasakule, mida ma otsustasin ka teha. Kahjuks oli seal üks kutt, kes oma lenksuga mulle vastu jalga vajus ja sealt polnud enam midagi muud kui kuulsin seljataga pauku... pagan. Vabandasin pärast sõitu ja õnneks sai kutt aru, et mul ei olnud midagi muud teha ning vigastusedki ei olnud tõsised. Enda sõit läks järjest paremaks ning hakkasin võtma rohkem vahetusi. Umbes poolteist ringi enne lõppu said 2 venda minema ja keegi neile väga järgi minna ei tahtnud. Otsustaisn, et pole minu asi ja las keegi teine teeb töö ära. Mingil hetkel kui olin oma vedamist ees lõpetamas keerasin hea lauluga kurvi, vaatasin taha ja olin üksi vahe järgmistega mingi 10m. Mõeldud tehtud punn põhja ja kahele esimesele järgi. Suht lihtsalt ja kiiresti sõitin vahe tasa aga oma lollusest lähenesin neile liiga kiiresti ning selleks ajaks kui ma jõudsin öelda "lets go!" olin ma mingi 20m vahega üksi ees. Lasin jala sirgu ja päris tükkaega ootasin neid järele. Kui nad mulle rattase jõudsid, sõitsime pool ringi koos, aga kuna pundis hakkasid vennad tööle ja teised 2 ei tundunud väga värsked, siis lasin jala sirgu. Viimasel ringil teadsin, kelle taha peab hoidma, ning see õnnestus kenasti. Finishi sirgel kui vend püsti tõusis ja panema hakkas, siis tundsin ennast üli hästi. Vaatasin, et temps hakkab kukkuma ja avasin oma sprindi...aga pagan liiga vara läksin. Ei suutnud ikka kannatada. Sain mingi pool ratast edu aga tal oli üks käik veel varuks ja pani mulle ära. Kahjuks ei olnud meie sprint võidu peale, kuna me ei suutnud püüda meie ees olnud gruppi, aga sellegi poolest väga huvitav kogemus ja kindlasti tahaks uuesti sõita.


MArtyn

No comments:

Hej!

Kõige võimsam ravim maailmas on inimene ise !