Monday, September 9, 2013

Uus elu

Läbi on saanud 5 aastat kestnud elu Inglismaal. Uskumatu aga jah... 5 aastat läks nii kiiresti, et mäletan oma esimesi päevi seal, justkui oleks see eile olnud. Läksin sinna ühe eesmärgiga ja see oli omandada nii palju tarkust kui vōimalik, et siis ühel hetkel, kui välja teenitud vōimalus avaneb, olla abiks sportlastele nende teel tähtede poole. Vōin rahul olla, sest suutsin seda kurssi hoida ning koolile lisaks vōetud umbes 15 seminari/konverentsi on selle tōestuseks. Mul on veel palju ōppida ja areneda, kuid olen kindel, et minu baas on väga tugev ja siit on hea edasi minna. Just seda sama pōhimōtet silmas pidades tegin ka järgmise sammu ja valisin töökohaks Baseli Šveitsis. Valisin kindlasti raskeima variandi, aga loodan, et 5-10 aasta pärast vōin öelda, et ainuōige valiku. Miks raske variant? Esiteks siia tulles, ei räägi ma sisuliselt sōnagi saksa keelt, rääkimata sveitši dialektist. Teiseks on süsteemid siin väga karmid (lähemalt ei hakka kirjutama, sest 100% ei saa veel isegi kōigest aru). Peamine pōhjus, miks siia tulin, on minu uus "boss" Dr Erman Kûçûk (jah Šveitis on kiropraktikud ametlikult doktorid ning oled seaduse poolt kohustatud seda nime kasutama). Ta on töötanud ~15 aastat väga kōrgel tasemel tippsportlasega ja olen kindel, et mul on temalt palju ōppida. Lisaks ei ole just paljudel kohe peale lōpetamist vōimalik hakata tegelema profitiimiga, siinkohal EHC Basel Sharks. Esialgu vaid mōned päevad nädalas, aga usun, et järgmiseks hooajaks suudan end rohkem pingi servale vōidelda ;) Ega ma hokist väga palju ei tea, aga ōnneks on mängijad lahedad, ja tundub, et vōtavad mind vaikselt omaks. Meil on kaks kanada kutti tiimis ja huvitav on vaadata, kuidas nad füüsilistel katsetel saavad, nii et tolmab, aga kui mängus uisud alla panevad siis hakkab juhtuma... :)

Järgmise 3 kuu plaan on kindlalt paigas. Hommikul kella 8st kuni 12ni on saksa keele intensiivkursus (jah iga hommik) ning 13.00-17.00 töö kliinikus. Teisipäeviti on hoki mängud, ja kui on kodumäng, siis on vaja hallis kohal olla. Igav ei tohiks hakata ja ootan juba pōnevusega, millal päris action pihta hakkab... Hetkel ootan oma kooli dokumentide läbi puremist Šveitsi bürokraatia masina poolt!

Kena sügist :)

MArtyn

No comments:

Hej!

Kõige võimsam ravim maailmas on inimene ise !