Friday, January 26, 2007

Eesmärgid 2007

Nüüdseks olen umb 5kuud korralikult treeninud. Kuigi vahepeal oli tervisega natuke jamasid, aga nüüd enamvähem kõik kontrolli all ja saab looma moodi edasi treenida:). Hooaja treening mahuks olen planeerinud umb 600-650h. Planeeritud on 3-4 laagrit. Milledest esimene toimub 22.03-06.06 Hispaanias, Alicantes. Teiste täpne aeg on veel planeerimata.
Hooajale olen planeerinud 4võistlust:
1. Melliste (750/20/5)
2. Pühajärve (1,5/40/10) Minu esimene OM distants:)
3. Veinjärve...ma ei tea veel mis dist. seal on...
4. Viitna EMV (1,5/40/10) Minu hooaja peaeesmärk;)
Kui algselt mõtlesin, et üritaks ka Mellistes juba päris hea olla siis nüüdse kava kohaselt panen kogu rõhu ühele võistlusele ja selleks on Viitna. Enda jaoks olen mõelnud nii, et ma ei lähe sinna tegema mingit kindlalt kohta, kuna seda oleks väga raske prognoosida aga olen seadnud endale ajalised normid kuhu sisse tahaks mahtuda...Otepää eesmärk on lõpuniteha:) ja ma tean, et see ei saa seal kerge olema...Viitnal oleks rahul tulemusega suurusjärk 2:11-2:13. Ka need ei ole väga kerged numbrid aga usun, et kui ettevalmistus kõik klapib olen suuteline sinna sisse tegema...
Sihukesed on siis üldisemad plaanid. Kindlasti tahaks teha paar mnt võistlust ja võimalik, et augustis proovida ka Paides pool Ironmani(aga see selgub kõik pärast EMV).

No comments:

Hej!

Kõige võimsam ravim maailmas on inimene ise !