Friday, January 26, 2007

Triatlon 05/06



Sellest alast saab siin tõenäoliselt kõige rohkem kirjeid tulema, nii et teen siis algust:). Olen nüüdseks triarloni teinud kaks aastat sealhulgas 2 suvehooaega võistelnud. Kuidas ma sinna sattausin ja miks? Paljud teavad, et mängisin ennem korvpalli (ja mitte väga kehvasti) kuid ühelhetkel tundsin, et see e i ole enam see ja vajasin uut väljakutset...Miks just triatlon...raske öelda. Kunagi ammu olin näinud ühte võistlust ja toona tundus see nii lahe. Ja kui minu ujujast sõber Sten ;) ütles, et ta tunneb ühte triatloni treenerit, kes tänaseks päevaks on 2a minu treener olnud(Dea), siis ei jäänud mul muud üle kui minna kohale ja vaadata kuidas ujumisega lood on:). Noooo...ujumisega olid siis väga kehvad lood ja ega see praegugi palju parem ei ole...ei teagi miks kas asi on minus aga raskusi mul selle ala õppimisega on. Aga ma ei jäta jonni ja punnin edasi:)
Alguses olid treeningud rohkem sihukesed juhuslikud, ehk tegin siis kui sain...Esimene võistlushooaeg oli ka rohkem sihuke sissejuhatav ja vaatamiseks kas mule see asi tegelikult ka meeldib. Kuigi algul oli raske, kuna kõik oli uus (ma ei teadnud isegi kõiki reegelid veel:)) aga samas ka huvitav ja mulle hakkas triatlon veel rohkem meeldima...Muidugi ma ei teinud mingeid tulemusi aga noh seda oleks raske ka loota...kuid samas jäin ise enamvähem hooajaga rahule...ja otsustasin asjaga edasi minna...
Teine hooaeg algas Rootsis olles. Algul läks kõik väga kenasti aga ühelhetkel läks treening koormus ja kooli koormus liiga suureks, et treenimises tekkisid väiksed lüngad, kuna organism oli kurnatud ja vajas puhkust...Seega korraliku treenimist alustasin uuesti umbes märtsi kuus ja seda juba siis Eestis tagasi olles...Hooaeg ise oli natuke kesine kuna tegin treeninguid täiskohaga töö kõrvalt, kuid samas piisavalt positiivne, et jätkata seda rasket ala...

No comments:

Hej!

Kõige võimsam ravim maailmas on inimene ise !