Sunday, April 18, 2010

Õppige teiste vigadest!

Täna sain siis ühe suure rumalusega hakkama. Nimelt pärast eilset pettumist pidin täna tegema tunnikese rahuliku kerimist. Aga paraku oli ilm liiga ilus ja nii idanes mul loll mõte endale tõestada, et ma suudan sõita küll...Ehk siis tegin koduraja peal 10mile testi mis lõppes suure fail'ga...Ehk siis õppetund 1) ÄRA VEHI PEALE KAOTATUD LAHINGUT RUSIKATEGA 2) PLAANID ON SELLEKS ET NEIST AEGAJALT KINNI PIDADA...See, et ma selle testi tegin ei ole mingit põhjendust, selleks ei olnud mingit vajadust...ainuke mis ma saavutasin on üli lukus jalad ning mõistagi mitte väga hea tuju, ehk siis olen veel sügavamas augus kui eile...! Nüüd teen plaanid ringi, enam täiskiirusel sõitu ei puudu kolmp teen 3x3'~80% ehk siis puhkan, puhkan, puhkan ja veelkord puhkan ning loodan nii uuesti kadumaläinud värskuse leida.


Rumal pea on kehale ikka nuhtlus küll...
MArtyn

No comments:

Hej!

Kõige võimsam ravim maailmas on inimene ise !