Thursday, April 1, 2010

Pea puhkenädalaga puhanud...jalg!...reedel näeb :)

Eelmise nädala puhkasin mõnuga, sest kõik märgid näitasid, et olen väsinud. Kõik mis plaaninud olen ära teinud ja seda mõnusam oli see nädal koos külla tulnud Ema ja Liina vanaemaga veeta :). Päevad olid üpris tihedalt täis planeeritud meil ja võibolla oligi hea ei olnud üldse aega ratta asjade peale mõelda! Muidugi mõne väikse trenni ikka tegin aga seda rohkem, et kõht ette ei kasvaks :).
Sellest nd alustasin viimast tsüklit enne Üliõpilaste meistrikaid. Plaani järgi sõidan sellel ja järgmisel nd veel pikad lõigud, ning siis hakkan distantsi ja aega vähendama aga üritan sõita nö. üle oma võimete.
Teispäeval tegin Lorne juures turbo peal 6x3' i:2' ja võib täitsa rahule jääda. Suutsin kenasti hoida 420-440W ning natukene jäi veel sissegi, sest ma polnud selles aparaadis väga kindel ning ei soovinud peaees seina sõita :).
Eelmises postituses kirjutasin, et plaanisin võistelda 27.03 aga kahjuks läks nii, et kohalik kiviaja süsteem mängis jälle natukene mäkra ning meie entry form'd saadeti tagasi, sest võistlejate arv oli täis :S. Pean tunnistama, et olin väga pettunud kuna olen üpris kindel, et ma oleks suutnud seal Inglismaa meistrikate 10mile normi ära teha! Nüüd jääb selle täitmiseks üks katse 08 May. Ehk siis kõik või mitte midagi. Tuleviku võistlustest veel rääkides siis 17.04 tahaks võistelda (kui entry forme jälle tagasi ei saadeta) Oxfordi lähistel, sama rajapeal kus eelmine aasta BUCS 10mile võistlustel 21:36 sõitsin. Loodan, et suudan seekord vähe kiirem olla aga samas seal veel normi kukumist ei usu, sest vaja oleks sõita 20:59 aga see oleks liiga suur tükk hammustamiseks ma arvan.
Reedel, ehk siis homme loodan teha oma esimese korraliku stardi. Võistlus toimub selle nö. kodu raja peal ehk siis P311. Kuid seekord on tegemist nö. OPEN võistlusega ehk siis kohale on oodata valusaid püsse :). Ise jääks rahule uue isiklikuga sellel rajal ja kohapoolest võiks top 10 mahtuda aga see ei ole omaette eesmärk, peaeesmärk on rihmaks pingutada :)


A ja kes veel kella ei ole keeranud siis eelmine pühapäev keerati kella!


MArtyn

No comments:

Hej!

Kõige võimsam ravim maailmas on inimene ise !